Jeste li se ikada na kraju radnog dana zapitali: cijeli dan sam na sastancima – ima li uopće rezultata? Jesu li svi ti sastanici bili potrebni?

Sastanci su dio svakog posla, često jurite sa sastanka na sastanak. Sastanci su postali rutina pa se često uopće za njih ne pripremate ili je priprema minimalna, a učinak?

Na sastanke trošimo   vremena više nego što bi trebali.Neki  su nepotrebni, a za neke se pitate – trebate li  vi uopće biti tu..

Istraživanja ukazuju da 47% ispitanika smatra sastanke gubitkom vremena, a čak 73% ispitanika tijekom sastanka radi nešto drugo – šalje mailove, poruke, dovršava izvještaje i slično…

Kako biste uštedjeli vrijeme i novac važno je znati:
– je li sastanak potreban
– kako ga pripremiti
– kako ga vodit da budu učinkovit

Radionica je namijenjena – voditeljima timova, voditeljima odjela, poduzetnicima

Teme:

1.Je li sastanak potreban
2.Kako pripremiti sastanak – elementi koji utječu na efikasnost sastanka, optimalno vrijeme trajanja i aktivno sudjelovanje sudionika.
3.Agenda – kako pripremiti dnevni red za učinkovit sastanak
4.Kako započeti sastanak – poticaj sudionika na sudjelovanje
5.Prezentacija ili razgovor i diskusija – za koje teme odabrati prezentacije, a za koje razgovor i diskusiju.
6.Što kada sudionici “ skreću” s teme- kako voditi sastanka u skladu s dnevnim redom
7.Kako sa konfliktnim sudionicima
8.Kako završiti sastanak
Radionicu vodi: Snježana Kupres – Nlp trener & Prodajni trener