Slažete se da je prodaja jedan od ključnih elemenata uspješnog poslovanja?

Prodaja je više od interakcije između osobe koja prodaje i osobe koja kupuje – prodaja je proces koji obuhvaća puno različitih znanja i vještina!

 

 Zašto ovaj program ?

Kroz 5 modula ćete steći cjelovito znanje iz prodaje na jednom mjestu. Kombinirajte module prema svom interesu i potrebama.

Ključna pitanja za uspjeh:

Tko su vaši kupci, korisnici ? Koje su njihove potrebe, problemi, očekivanja, frustracije?
Za koju vrijednost vašeg proizvoda  ili usluge su kupci uistinu spremni platiti?
Kako komunicirate proizvode i usluge da budu prihvaćeni od strane kupaca kao najbolja rješenja njihovih problema i potreba?
Kako vodite prodajni razgovor? Rješavate  li uspješno prigovore vezane uz cijenu, konkurenciju, kvalitetu?
Koji je vaš poslovni model i da li ga razumijete u potpunosti ?

Edukacija je za Vas:
ako ste ambiciozni, znatiželjni  i proaktivan voditelj prodaje i želite stručna konkretna znanja i alate
ako ste voditelj ključnih kupaca i želite upotpuniti znanja iz područja prodaje
ako planirate plasirati na tržište usluge i proizvode i želite naučiti kako prodaja funkcionira u praksi
ako imate ideju i želite je razraditi kako biste bili sigurni u uspjeh

Što dobivate edukacijom? Po završetku edukacije ćete:
Znati kako  definirati potrebe, probleme, očekivanja kupaca
Znati kako precizno uskladiti vrijednosti proizvoda i usluga sa potrebama kupca
Biti u stanju napraviti analizu vlastite pozicije na tržištu
Znati kako definirati i predstaviti posebnosti i razliku vaših proizvoda i usluga u odnosu na konkurenciju
Znati kako jasno i učinkovito komunicirati  proizvode i usluge potencijalnim i postojećim kupcima
Znati kako strukturirao voditi prodajni razgovor i zaključiti uspješno prodaju
Znati kako rješavati prigovore o cijeni, kvaliteti, tijekom prodajnog razgovora
Razumjeti što je Business Model Canvas i kako ga koristiti u prodaji

Modul 1:Business Model Canvas 

Business Model Canvas ( Platno poslovnog modela) je konkretan alat koji razrađuje devet sastavnih dijelova poslovnog modela: segmenti kupaca, ponude vrijednosti  proizvoda i usluga, kanali distribucije, odnosi s kupcima, ključne aktivnosti, ključni partneri, ključni resursi, struktura troškova.
Business Model Canvas prikazuje cijelu sliku poslovnog procesa i utječe na smjer uspješne prodaje.

Što je Business Model Canvas i zašto je važan
Koji su  njegovi sastavni elementi i kako su međusbno povezani
Kako unaprijediti prodaju koristeći Business Model Canvas

Modul 2:Kome prodajete – Customer discovery

Kroz modul 2 i modul 3 ćete dobiti odgovore i alate kako definirati  tržišne segmente  te utvrditi  jesu li proizvodi i usluge koje nudite usklađeni sa potrebama vaših kupaca, korisnika.

Tržišni segmenti – definiranje ciljane skupine
Profil idealnog kupca – zašto je važan i kako ga izraditi
Mapa empatija – definiranje potreba, probelma, očekivanja kupca

 

Modul 3: Što prodajete – Customer discovery 

Usklađivanje vrijednosti proizvoda i usluga sa potrebama kupaca  
Definiranje vrijednosti proizvoda i usluga prema uvidima od kupaca
Jesu li  i koliko vaši proizvodi i usluge usklađeni s potrebama kupaca
Za koju vrijednost vašeg proizvoda / usluge su kupci  uistinu voljni platiti

Pretpostavke i činjenice o kupcima, tržištu
Što su pretpostavke, a što činjenice o kupcima, tržištu
Kako testirati pretpostavke i zašto je to važno
SWOT analiza

Modul 4:Učinkovito predstavljanje proizvoda i usluga 

Tek kada razumijete potrebe, probleme i očekivanja kupaca možete učinkovito komunicirati proizvode i usluge u skladu sa njihovim zahtjevima.

Kroz ovaj modul usvajate vještine kako komunicirati proizvode i usluge da budu prihvaćeni i pozicionirani kao najbolja moguća rješenja problema i potreba kupaca.

Value propositions – definiranje vrijednosti proizvoda i usluga za koje je kupac voljan platiti
FAB – tehnika prezentiranja proizvoda usluga
USP – što vas razlikuje od drugih na tržištu
Problem – Solucija -Proizvod -model komunikacije

Modul 5:Kako voditi prodajni razgovor “The Consultative Seller” 

Prodajni razgovor zahtjeva određenu razinu komunikacije. Cilj prodajnog razgovora je dovesti do zaključenja prodaje. Pristup “ The Consultative Seller” uključuje jasno definiran cilj i strategiju vođenja prodajnog razgovora.

Dijagnostički intervju – aktivno slušanje & postavljanje pitanja
Rappor odnos razumijevanja i povjerenja
Empatija –   razumijevanje perspektive kupca
Nedoumice, prigovori kupca tijekom prodajnog razgovora
Tehnike zaključivanja prodaje

Program ima 5 modula. Trajanje jednog modula je 6 sati.  Broj sati:  30 sati predavanja + projektni zadaci ( 10 sati)  sveukupno  40 sati.
Module možete kombinirati: odabrati svih 5 modula , samo jedan ili nekoliko modula.

 

Maksimalan broj polaznika po modlulu  je 10.
Program se provodi kroz predavanje, diskusije, individualni i grupni rad.
Cijena jednog modula: 1.000,00 kn PDV se ne naplaćuje
Cijena za  svih 5 modula: 5.000 kn   PDV se ne naplaćuje
Svi polaznici  koji će pohađati svih 5 modula  dobivaju  besplatni 6 modul – Prezentacijske vještine: kako pripremiti uspješnu prezentaciju (6 sati)

Program vodi: Snjezana Kupres Prodajni trener expert & NLP trener
Informacije i prijave: snjezana@metanoia.hr