Radionica – vježbaonica u trajanju od 4 sata. Praktična, interaktivna, kratka. Za sve vas koji želite dodati  svom znanju novih korisnih alata i biti još proaktivniji!

Po završetku radionice ćete:
Razumjeti razliku između prednosti /vrijednosti/ isplativosti produkata i usluga koje nude te zašto je važno razumjeti razliku.
Znati kako učinkovito predstaviti proizvod / uslugu.

Znati kako neutralizirati nedoumice i prigovore vezane uz proizvod ili uslugu za vrijeme prodajnog razgovora.
Znati kako zaključiti prodaju.

Tema 1: Što ljudi kupuju?
Ljudi kupuju; no da bi se odlučili upravo za neki od vaših produkata ili usluga iste treba znati predstaviti. Zvuči jednostavno.. no je li zaista tako? Prodaja je razgovor u kojem postižemo da klijent prihvati naš proizvod,uslugu, ideje kao isplativu, potrebu i vrijednu.

Znate li uspješno predstaviti svoje produkte i usluge ?
1.Kako predstaviti proizvod / uslugu na način koji potiče interes potencijalnog klijena?
2.Funkcije i osnovne karakteristike proizvoda & usluge.
3.Prednosti vaših proizvoda & usluga.
4.Isplativosti, vrijednosti, koristi, dobrobiti koje klijent dobiva korištenjem proizvoda i usluga

Tema 2:
Komunikacija – alat uspješne prodaje!
Rad u prodaji zahtjeva napor – intelektualni i emocionalni. Imate izvrstan proizvod ili uslugu – što još nedostaje? Komunikacija?
Način kako komunicirate stepenica je koja vodi do rezultata!

Kako komunicirate da biste:
Uspostavili odnosa razumijevanja i povjerenja sa klijentom u kratkom vremenu ?
Prepoznali potrebe, probleme, interese i ključne kriterije vašeg klijenta?

Usmena komunikacija tijekom prodajnog razgovora. Ljudi imaju nedoumice i prigovore – cijena, kvaliteta, pouzdanost, povjerenje u proizvod ili uslugu samo su neke sa kojima se susrećemo. Kako od NE ( preskupo je, nemamo potrebe.. ne interesira me…) doći do DA trebam, DA želim !
1.Kako koristiti jezik da bismo neutralizirali nedoumice, prigovore i utjecali na odluku klijenta?
2. Koja pitanja postavljati, kada i kako da biste dobili jasne i potpune odgovore?
3.Aktivno slušanje – slušate ili čujete?

Tema 3: Kako zaključiti prodaju?
Prodajni proces ima početak i kraj. Zaključiti prodaju na način u kojem su sve uključene strane na dobitku vrhunac je uspješne prodaje.
1.Tehnike zaključivanja prodaje
2.Jezik i jezični obrasci koji nam u tome pomažu.
3.Briga o klijentu – što nakon uspješno zaključene prodaje?

Rad u malim grupama do 8 polaznika kako bi se održala što bolja interakcija tijekom rada.

Investicija: 450 Kn.
Datum: 16. 11.2017. od 16:30 do 20:30. Mjesto: Zagreb
Radionicu vodi: Snježana Kupres NLP trainer & Sales expert trainer
Prijave i informacije na: snjezana@metanoia.hr