Predstavite svoje proizvode i usluge na učinkovit način i povećajte prodaju bez povećanja troškova.

Naučite tehnike za poticanje povećanja prodaje jednostavnim tehnikama i metodama s posebnom pozornošću na dobre i provjerene primjere iz prakse, temeljene na vrhunskoj usluzi.

 

 

Cilj Male škole izvrsnosti u uslužnim djelatnostima je pružiti osnovne informacije i savjete kako olakšati proces komunikacije s kupcima, klijentima, korisnicima, gostima, turistima prije i tijekom procesa prodaje tj. davanja usluge. Želimo da svi naši polaznici razumiju sve faze tog uzajamnog odnosa kojeg grade sa svojim kupcima i gostima tijekom prodaje odnosno pružanja usluge i slijedom naučenog povećaju zaradu i zadovoljstvo
Mjesto održavanja:
U okruženju ekskluzivnog Hotela Korana Srakovčić u Karlovcu želimo teorijska znanja prenijeti kroz konkretne i stručne savjete iz dobre prakse.
Moduli se održavaju petkom u vremenu od 9-18h.

Što dobivate?
Po završetku Male škole izvrsnosti u uslužnim djelatnostima polaznici će:
Razumjeti zašto je važno uočiti potrebe, navike i ponašanja klijenata, kupaca, korisnika, gosta.
Biti upoznati sa osnovama analize tržišta.
Razumjeti faze prodajnog procesa.
Znati kako predstaviti proizvode, usluge na jasan i učinkovit način.
Znati kako istaknuti isplativost proizvoda i usluga te prezentirati ih tako da ih klijenti prihvate kao najbolje rješenje za svoje potrebe.
Znati kako rješavati nedoumice, nesporazume, klijenata.
Naučiti tehnike za poticanje povećanja prodaje.
Biti upoznati sa tehnikama zatvaranje prodaje.
Biti svjesni načina na koji komuniciraju sa klijentima, kupcima, korisnicima te i kako komunikacija utječe na prodajne rezultate i odnose sa klijentima.
Biti upoznati sa pravima i potrošača. Znati kako upravljati prigovorima.
Znati kao se nositi sa stresom u poslu.
Znati što mjeriti i zašto, te kako dobivene informacije iskoristiti na najbolji mogući način.

Modul 1 Pretprodajni proces  23.02.2018.

Analiza: postojeći kupci/klijenti, gosti, korisnici, turisti.
Usmjerenost na kupca – kako Vaš kupac razmišlja i zašto je važno razumjeti potrebe i interese kupca, klijenta, korisnika?
Što su pretpostavke, a što činjenice o klijentu i tržištu? Kako ih testirati?
Kako se Vaši proizvodi i usluge uklapaju u potrebe Vaših kupaca?
Koje probleme kupaca rješavate?
Kakav odnos kupci želi uspostaviti s Vama?
Za koju su vrijednost Vaših proizvoda kupci uistinu voljni platiti?
Koje su prednosti konkurencije u odnosu na Vaše proizvode, usluge, aktivnosti koje provodite. Postojeće stanje, ograničenja i mogućnosti.

Analiza: potencijalni kupci/klijenti/gosti:
Tko su Vaši potencijalni korisnici, kupci, klijenti, gosti, turisti.
“Desk research” – sadašnji dobavljači potencijalnog kupca, pozicija potencijalnih klijenata na tržištu, problemi s kojima se susreću u poslovanju.
Paretovo načelo 80/ 20 u prodaji.
Uvođenje sustava mjerenja
Pojasniti cilj mjerenja – povećanje prodaje podizanjem usluge, a nakon uočenog (samo)edukacijom pozitivno promijeniti ustaljene navike i poboljšati vještine:
Zadavanje osobnih ciljeva – npr. 100% kupca pozdraviti s osmjehom – npr. imati samo 5% nezadovoljnih
Zadavanje ciljeva kolegama zaposlenicima – npr. osim pozdrava s osmjehom, npr. 90% kupaca pitati za dodatnu kupnju – i/ili npr. 30% kupaca tražiti da ispune anketu – i/ili npr. 100% održavati higijenu, čistoću i urednost prostora neovisno koji posao osoba obavlja.
Kreiranje upitnika/ankete – max 3-5 pitanja
Dogovaranje ključnih trenutaka za nadzorne točke mjerenja – prilika za pozitivne promjene

Modul 2:Prodajni proces: predstavljanje proizvoda, usluga. 16.03.2018.

Prezentacija sebe i svojih proizvoda
Kako prezentirati sebe i svoje proizvode i usluge / vježba se snima kamerom
Tehnike za jasno i učinkovito komuniciranje proizvoda/usluga:karakteristike, prednosti ,vrijednosti proizvoda/usluge
Što Vaš proizvod/uslugu razlikuje od drugih na tržištu
Preporuke za uspješno prezentiranje
Komunikacija – alat za uspješnu prodaju i razumijevanje – korištenje jezika, rječnika, pravopisa, gramatike u interakciji s gostom, kupcem, klijentom.
Različiti kanali komunikacije – sličnosti i razlike.
Prikaz primjera dobre prakse komuniciranja različitim kanalima Vizit karta pružatelja usluge – telefon, web, prodajni prostor
Savjeti, rad na konkretnim primjerima iz prakse

Modul 3 Kako voditi prodajni proces  13.04.2018.
Rješavanje nedoumica kupca tijekom prodajnog procesa
Koraci kako rješavati nedoumice
Tehnike zaključivanja prodaje
Upravljanje prigovorima
Zašto dolazi do nezadovoljstva
Prevladavanje poteškoća
Je li kupac uvijek u pravu; opravdanost prigovora Poštovanje zakona i/ili moralnih načela
Zadovoljan kupac, zadovoljan gost
Savjeti. Rad na konkretnim primjerima iz prakse.

Modul 4 Pametna usluga  11.05.2018.
Uloga usluge
Vrhunska usluga i kako ju postići
Pametna usluga – što je to
Uloga i važnost sustava mjerenja
Rezultati mjerenja
Što doznajemo od kupca i kako iskoristiti te informacije
Povrati kupaca/klijenta/potrošača/turista
Povećanje prodaje bez povećanja troškova Up selling/Cross selling – tehnike za povećanje prodaje bez dodatnog ulaganja
Važnost postavljanja pitanja i što s odgovorima
Stres – uloga stresa u uslužnim djelatnostima i kako se nositi sa stresom
Recenzije, zadovoljstvo, preporuke
CRM – alat za lakše upravljanje odnosima – baze podataka
Savjeti Rad na konkretnim primjerima iz prakse

Edukaciju vode dva vrsna i iskusna trenera s dugogodišnjom praksom kroz predavanje, vježbe, diskusije, simulacije uz snimanje, individualne i grupne vježbe te rad u paru.

Informacije i/cijene:
+385 91 51 70 387 Borka +385 98 238 777 Snježana.
Prijave molimo pošaljite na e-mail  info@kotodama.hr  ili snjezana@metanoia.hr

Kako bi edukacija bila  po Vašoj mjeri u prijavi  nam možete navesti kojom uslužnom djelatnosti se bavite i što su Vam izazovi te na koja pitanja želite dobiti odgovore .

Cijena Male škole izvrsnosti za sve module iznosi 4.600 kn.
Za ranije uplate odobravamo popust te cijena za sva četiri modula uplaćeno

Do 1. veljače 2018. iznosi 2.200 kn
Od 1. do 8. veljače. iznosi 2.700 kn
Od 8. do 15. veljače iznosi 3.500 kn
U cijenu su uključena 4 jednodnevna modula edukacije i svi potrebni materijali te ručkovi, kave osvježenja.
Napomena: Poduzeće nije u sustavu PDV-a po čl. 90, st. 2., Zakona o PDV-u.

Svaki polaznik dobiva na poklon jedan sat individualnog online coachinga ili consultinga ovisno o Vašim željama i potrebama.

Ukoliko Vam je potreban smještaj u hotelu prije ili poslije edukacija molimo javite se direktno u Hotel Korana Srakovčić tel: 047 609 090, Mob: 091 521 6379, e-mail: info@hotelkorana.hr.                             Za naše sudionike domaćini su pripremili atraktivne cijene.