Zadatak svakog menadžera je da razvija i održava visoku motivaciju članova tima. Pozitivna posljedica ovih napora je izvrsna učinkovitost tima, profit i zadovoljstvo zaposlenika.

Tim koji je dobro vođen radi usklađeno, članovi tima međusobno surađuju,  svaki član tima razmišlja o cilju tima kao o svom vlastitom cilju.

 

 

Svjestan lider uživa povjerenje i respekt članova tima koje vodi. Kako lider vodi tim da bi zadobio povjerenje članova?

Put do povjerenja započinje demonstracijom kompetencija lidera . Stručna znanja i vještine isprepliću se sa emocionalnim kompetencijama:

Svjestan pristup poslu: odgovornost, integritet
Svjesno ponašanje: autentična komunikacija, konstruktivna povrtna informacija
Svjesno reagiranje u situacijama konflikta, nesuglasica, stanjima visokog rizika.
Emocionalna svjesnost: prepoznavanje vlastitih osjećaja i njihovih učinka, sposobnost brzog uspostavljanja povjerenja i međusobnih odnosa.

Izvrsni lideri potiču radno okruženje u kojem dobivaju DA odgovore zaposlenika ne pitanja poput:

1.Razumijem li što se točno od mene očekuje u poslu koji radim?
2. Uvažava li se moje mišljenje u poslu?
3. Imam li svu potrebnu opremu i materijale za rad?
4. Podržava  li  nadređena osoba moj napredak?
5.U zadnjih 30 dana jeli mi netko od pretpostavljenih dao povratnu informaciju o tome kako obavljam posao?